پورحیدری: بازگشت مجیدی هواداران را خوشحال می کند

رییس کمیته فنی استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان و احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ارائه داد.

منصور پور حیدری معتقد است ، فرهاد مجیدی از بازیکنان بزرگ و مورد علاقه هواداران است . رییس کمیته فنی استقلال در خصوص بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان اظهار داشت:فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است .او بازیکن بزرگی است و مورد علاقه هواداران می باشد.مدیرعامل استقلال و سرمربی تیم با بازگشت او موافقند و اعلام کردند که استقلال خانه ی مجیدی است . ما هم امیدواریم مشکلات حل شود و فرهاد مجیدی بتواند به استقلال بازگردد ،بازگشت او هم هواداران را خوشحال می کند و هم می تواند از لحاظ فنی به تیم کمک کند.
پورحیدری درباره ی احتمال برگزاری بازی استقلال و درود در لرستان گفت: تا این لحظه هنوز محل بازی مشخص نشده است . امااین نکته جالب توجه است که گهر تمامی مسابقات خود در نیم فصل اول را درکرج برگزار کرده است و می خواهد دراولین تجربه ی میزبانی ،پذیرای یک بازی حساس و پرهوادار باشد و نمی دانیم دلیل این اصرار چیست. به هرحال امیدواریم این بازی هر کجا که برگزار می شود بدون حاشیه و در آرامش به پایان برسد.بازی با گهر بازی سختی است و امیدواریم استقلال پیروز میدان باشد و در نهایت تیم ما با دفاع از عنوان قهرمانی ، قهرمان دوباره جام حذفی شود.

رییس کمیته فنی استقلال در ادامه خریدهای جدید استقلال را مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: در بازی با سایپا از بازیکنان جدید تیم رونمایی شد و انصافا هم همه ی آن ها خوب ظاهر شدند . جباری هم با رهایی از بند مصدومیت به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است و بازگشت او در کناربازیکنان جدید می تواند کمک شایانی برای استقلال باشد.بازگشت جباری از نظر روحی و فنی می تواند به استقلال کمک کند جباری استثنا است و آرزو می کنیم بازگشت دوباره ی جباری کمک موثری برای تیم ملی هم باشد و کی روش هم از او استفاده کند.

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

رزیتا
ساعت12:20---17 تير 1392
سلام خوب هستی؟وبلاگت را در لیست وبلاگهای بروز شده دیدم من می خوام باهات تبادل لینک کنم اگه شما موافقی بیا بهم خبر بده تا من بازم بهت سر بزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , مظلومی , پورحیدری ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.